1/05/2014

ENTRANTS DE NADAL





Entrants fàcils i divertits que jo vaig fer aquest Nadals, però que son ideals per a qualsevol celebració.


1.- Bolets dels follets :
Ingredients:
Os de guatlla
Tomàquet Cherry
Maonesa
Herbes aromàtiques

1.- Posaren els ous a bullir fins que estiguis “durs” ( secret: com que el ou de guatlla costa moltíssim de pelar, jo els compro ja fets, venen en pots de 18 unitats)
2.- Partiren els tomàquets per la meitat.
3.- Escapçaren l’ou per què se’ns aguanti dret.
4.- Amb un escuradents uniren l’ou amb el tomàquet
5.- Amb un pinzellet de cuina posarem la maonesa fent l’acabat del bolet
6.- Escamparem les herbes aromàtiques al fons de la safata on els serviren, per allò de que faixi “més bosc”


2.- Culleretes de formatge feta, tomàquet i cogombre:
Ingredients:
Formatge feta
Tomàquet
Cogombre
Olivada
Sal, oli, pebre i vinagre ( per fer la vinagreta)
1.- Tallarem a daus molt menuts els tres ingredients i els barrejarem en un bol.
2.- Els amanirem amb una vinagreta sua, jo vaig fer servir una amb vinagre d’estragó. Deixarem marinar ben be mitja hora
3.- Col·loquen una mica d’olivada a les culleretes ( o recipient que fem servir )
 4.- Posem la barreja sobre l’olivada.
Aquesta recepta la vaig treure de la revista Lectures Cocina nº 71



3.-  Tomàquet Cherry farcit  amb olives i pernil
Ingredients:
Tomàquet Cherry
Pernil salat
Olives verdes
Paté de pernil

1.- Buiden els tomàquets amb l’ajut d’una cullereta.
2.- Els omplim amb el paté
3.- Tallem tires de pernil i les enrotllem amb una oliva
4.- Punxem l’oliva i el pernil al tomàquet
Aquesta recepta la vaig veure a Recetin 

  

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada